Prozor

(hrvatski - english)

S druge strane moga prozora u svijet
gdje se stvarnost miješa s mojim snovima
tamo na kraju ulice gdje rijeka protječe,
gdje su krošnje sjajno zelene,
stojiš ti i znam da gledaš me.
Pogledom me tražiš iza zavjesa,
a ja pružam ruku da ih razmaknem.
Oko mene leptiri u tren uzletjeli
i na licu skriven osmijeh zadrhti,
u mojim mislima si ti.

Mada ulica je duga, preduga
vidim zvijezda sjaj u tvojim očima,
a ruke pružaš prema meni da me dotakneš,
da mi dlanom s lica kosu odmakneš.
Vidim te, na prozor dolaziš.
Milujem tu siluetu, obris tvoj,
tu na hladnom staklu ostavljam svoj dah.
Puštam košulju da klizne na pod kraj prozora,
da me ljubiš svojim mekim usnama,
tu iza mojih zavjesa.

Sati prolaze, a mi se gledamo.
Tu si iza stakla, a tako daleko,
tvoji dlanovi sa jedne, a s druge strane ja
naslonjena na tvojim rukama,
ljubiš me, i tebe ljubim ja.
Da li želiš ono isto što i ja,
da se staklo što nas dijeli raspukne,
da te moje žedne usne k'o kap vode osjete,
da se moje tijelo tvome privije,
da me tvoje ruke zagrle...

... S ove strane moga prozora u svijet,
tu u malom kutku moga svemira,
u mojoj sobi punoj snova, punoj maštanja
samo riječi naše ljubavi su ostale
na staklu, dahom pisane...

©2010 Sandrine











Natrag Napisano na hrvatskom

Written in english
Dalje

No comments:

Post a Comment