Pustit ću suzu

(hrvatski - english)

Možda
kad poteče mi niz lice
samo jedna suza
koju skrivam u dubini duše

Možda tada
zasja kao biser na mom dlanu
i razbije bol
koja stišće moje srce

Možda onda ipak
sva ta sjeta što me guši
i ne da mi da dišem
tako silna

Možda samo nestane...

Al ne želim
da poteče mi niz lice
baš ta jedna suza
koju ljubomorno čuvam u dubini duše

ne, ne želim
da zasja kao biser tu na dlanu
i da razbije bol
što mi srce stišće tvojom rukom

I baš ne želim
da ta sjeta što me guši
koja ne da mi da dišem
nestane

Jer bez tebe disat ne želim...

Al ću pustit
da poteče mi niz lice
jedna mala suza
ona tvoja koju ljubomorno čuvam tu u duši

I pustit ću
da zasja kao biser, kao zvijezda da me vodi
da razbije moju bol
i dodirne srce moje tvoju ruku samo jednom

Pustit ću onda
da ta sjeta što me guši
da me stisne do kraja
zadnji put

Da bez tebe disat prestanem...

©2010 Sandrine











Natrag Napisano na hrvatskom

Written in english
Dalje

No comments:

Post a Comment