Moja tajno

(hrvatski - english)

Moja tajno najtajnija,
daleko od pogleda u mom srcu skrivena,
nitko ne zna da sam tvoja u snovima,
da živiš u mojim mislima,
nitko ne zna da te imam...
...da te ljubim čak ni ti ne slutiš,
da te dahom svojim diram
dok ti vjetar obraz hladi,
dok ti kaplja kiše licem klizi
poljubac te to moj gladi, moja tajno...
...da te ljubim nit' ne slutiš
dok te sanjam ove noći
usne tvoje, meke, tople,
dodiruju moju kožu sasvim lako, polako,
nitko ne zna...
...da te gledam kako spavaš,
kako drhtiš dok me sanjaš
i uzdahe tvoje slušam,
k'o nježna su glazba mojoj duši,
moja tajno...
...nit' ne slutiš da te diram
vršcima prstiju sasvim nježno
milujem te polagano uz te privijena,
u tami noći sakrivena, kao sjena
nitko ne zna da sam tu...
...i da te toplim dahom ljubim,
tvoje tijelo sasvim nago
i jezikom sasvim blago, sasvim sporo
s tvoje kože upijam med i mlijeko,
a ti drhtiš...
...dok ti krv već uzavrela
pali lice, pali kožu, uzdah mami
ja te ljubim sve vrelije u toj tami,
usnama po tebi klizim sve u ritmu
srca tvoga, moja tajno...
...nitko ne zna da me ljubiš
dok se moje tijelo oko tvoga svija
privlačiš me čvrsto k sebi,
ti u meni, ja u tebi, kao jedno,
kao vatra ljubavna...
...nit' ne slutiš da ti ruka
grudi moje miluje,
da tvoje usne moje ljube s puno žara,
prepun strasti tminu uzdah para,
do posljednjeg daha...
...nit' ne slutiš, nit' ćeš znati
da smo ljubavnici noćas bili,
da smo bili kao sjena
mrakom noći sakrivena kao tajna...
...kao tajna moja najtajnija


©2009 Sandrine











Natrag Napisano na hrvatskom

Written in english
Dalje

No comments:

Post a Comment