Moje su misli tvoje

(hrvatski - english)

Kada prva zraka jutra uđe u moj san
dok me budi tvojim glasom
znam da tebi pripadam
mada nisi pored mene
kad se oči otvore
moje misli još o tebi govore...

Kad bih mogla tebi reći što sam sanjala
da sam s tobom u snu bila
da sam tebe ljubila
ne bih rekla niti riječi
već bih oči sklopila
sve bih tebi rekla samo mislima...

Kad bi mogli biti bliže kad te poželim
dok u mislima me ljubiš
ja zbog tebe zadrhtim
al samo šapnut ću ti ime
i nasmiješit se
svoje misli poslat ću ti sve...

...i kad me pitaš dal sam tvoja
i da ti kažem ne -
- moje misli iskrene reći će ti sve...

©2008 Sandrine











Natrag Napisano na hrvatskom
Written in english
Dalje

3 comments:

  1. Pjesma je savršeno lipa kad je napisana sa ljubavlju za onoga komu je posvećena....svaka čast...

    ReplyDelete
  2. Hvala Kike. Napisana je baš iz srca. Za onoga tko to ionako već zna.

    ReplyDelete
  3. Onda je on sretnik ak te ima....

    ReplyDelete