Reci mi...

(hrvatski - english)

Reci mi tiho da samo ja čujem
i otkrij mi skrivene želje
što čuvaš srcu
u mislima svojim...
o čemu sanjaš
čemu se nadaš...
reci mi
jer ja se tih želja ne bojim...

Reci mi tiho, šapni mi samo
što vidiš kad zaklopiš oči
tko ti se smiješi
u noćnoj tami...
čija te ruka
dodiruje nježno...
reci mi
da l' sanjamo isto kad smo sami...

Reci mi tiho, reci mom srcu
što sanjaš kad misliš na mene
da l' osjetit možeš
poljupce moje...
i udarce srca
na svojoj koži...
reci mi
kad naše se želje spoje...

©2008 Sandrine










Natrag Napisano na hrvatskom

Written in english
Dalje

3 comments:

  1. Divota....
    Nemam riječi...
    Arianna

    ReplyDelete
  2. Hvala Arianna! Drago mi je da si i ti navratila!

    ReplyDelete
  3. svaka čast mlada damo na ovakvim lipim stihovima

    ReplyDelete