Znam

(hrvatski - english)

Znam...
da daljina što nas razdvaja
može postat manja
kada poželimo isto...ti i ja...
mada smo sada miljama daleko
ja te ipak mogu dotaći

...u listu što jesen otkida s grane...
...u kapljici kiše što mi klizi niz lice...
...u dašku povjetarca što mi mrsi kosu...
...u jutarnjoj zraci što mi otvara oči...

Znam...
da ta želja što nas spaja
može postat jača
kada poželimo isto...ti i ja...
i mada smo sad previše daleko
ja te uvijek mogu sanjati
...i voljeti više

©2008 Sandrine










NatragNapisano na hrvatskom

Written in english
Dalje

2 comments:

  1. E bas mi je drago da objavljujes ove lijepe stihove !
    Nemoj sad stati, znam da ih imas jos puno lijepih, romanticnih...
    Kram i samo nastavi :)

    ReplyDelete
  2. Hvala Rijeka! Da, imam zaista mnogo toga zapisano, skrivenoga od svjetla dana, no jedan me daleki prijatelj uvjerio da to trebam izvući iz tame. A kako sad trenutno odmaram od dječjih stihova (!), odlučila sam ga poslušati. A drago mi je da ti se sviđa.

    ReplyDelete