Tebi bih pružila ruku

(hrvatski - english)
Ti koji moju dušu čitaš kao otvorenu knjigu
Ti koji moje srce držiš na svome dlanu
Ti koji poznaješ sve moje snove
Ti koji caruješ svim mojim mislima

Ti čije je disanje moj ritam života
Ti čiji je osmjeh moje jutarnje sunce
Ti čije su oči plavetnilo moga neba
Ti čije je ime upisano na mojim usnama

Tebi bih povjerila svoju dušu, ali već ju čuvaš
Tebi bih dala svoje srce, ali već ga imaš
Tebi bih pokazala najtajnije snove, ali već ih znaš
Tebi bih poklonila sve svoje misli, ali već su tvoje

Tvoje bih disanje slušala kao najdražu glazbu
Tvojim bih osmjehom nacrtala najljepšu sliku
Tvojim bih očima pokazala najiskreniju sreću
Tvoje bih ime svojim zadnjim dahom izgovarala...

Tebi, moja ljubavi, pružila bih ruku i rekla svojom me zovi...

©2008-2011 Sandrine


Natrag Napisano na hrvatskom
Written in english
Dalje

No comments:

Post a Comment