Ti i ja

(hrvatski - english)

Kad zatvorim vrata i spustim zavjese na prozoru
kad ugasim svjetlo u sobi
i kad od svega svijeta ostanemo samo ti i ja
kao da smo jedno pored drugog
i ta teška daljina što nas razdvaja
topi se i nestaje
u tišini koja me okružuje
ispunjenoj mislima i zvukom disanja
snovi tada postaju stvarnost
i tvoje ruke dodiruju moje lice
tjerajući sjetu...
Kad od svega svijeta ostanemo samo ti i ja
kao da smo jedno pored drugog
i kad riječi poteku iz naših duša
poput potoka
što se spajaju u rijeku
što teče čas mirno, pa čas divlje
snovi tada postaju stvarnost
i moje usne približe se tvojim
noseći ti ljubav...
Kad od svega svijeta ostanemo samo ti i ja
kao da smo jedno pored drugog
i naša srca krvare od ljubavi
i poput zvijeri
ranjene i sklupčane u strahu
ližemo ranu da manje boli
snovi tada postaju stvarnost
u zagrljaju ljubavnom ti i ja
čeznemo za utjehom...
Kad ugasim svjetlo u sobi
I kad zatvorim vrata i spustim zavjese na prozoru
naš svijet oživi...



©2008-2011 Sandrine


Natrag Napisano na hrvatskom
Written in english
Dalje

2 comments: